środa, 2 sierpnia 2017

Co wam powiem, to wam powiem...Ciepło!


Taką temperaturę wczoraj, o godzinie piętnastej, pokazał mój domowy termometr - 36,6...
Siedząc przez chwilę w aucie zdjąłem okulary i nieopatrznie położyłem je na siedzeniu pasażera może na trzy minuty. Po założeniu oparzyłem sobie nos.
Tak, tak Kobity, to Wasza wina! Po diabła się rozbieracie na ulicy i szczujecie? W domu jakoś Wam to nie w głowach, ale na ulicy i dla obcych to spoko-luzik! Na najbliższy tydzień zapowiadanych upałów przewiduję dramatyczny wzrost stłuczek. Bo normalny facet nie umie się aż tak skoncentrować na jeździe, aby nie widzieć lasu gołych nóg i dekoltów do tyłka. I staje się oczywiste dlaczego Kaczyński nie ma prawa jazdy. 

Kilka dni wstecz jechałem ulicą z trzema pasami ruchu w jedną stronę. Opisywane teraz miejsce miało ich nawet cztery, z dodatkowym lewoskrętem. Tam właśnie zatrzymały mnie światła. Dwa pasy obok stał minivan, którego kierowca przechodził atak epilepsji. Ratowała go trójka pasażerów, a on wyglądał jakby umierał. Straszny widok!
Dlaczego nikomu z owej trójki, w tym żonie, nie przyszło do głowy, że ten facet stanowi śmiertelne zagrożenie?
Przypadek jedynie zrządził, że chwilę wcześniej stanął na światłach. A co by było gdyby leciał setką po wąskiej drodze? Kto, i za ile, dał mu prawo jazdy? Kiedyś zabije siebie i innych, to tylko kwestia czasu.
Kraj szaleńców i samobójców.
Kurde, chciałem dziś na wesoło...

Upały w mojej Łodzi mają dramatycznie inny charakter niż te, dajmy na to, toskańskie. Nie wiem jak to się dzieje, ale ja tam się prawie wcale nie pocę, a przecież sierpniowe 36 stopni, to we Włoszech norma. Kolejny powód, abym stąd spieprzał...
...bo pierwszym powodem jest mój organiczny wstręt do pislandziej mafii.
Co to zresztą za mafia! Żałosne połączenie średniowiecza z narodowym socjalizmem; z biblią w jednej, a Mein Kampf w drugiej ręce. Poprzeplatane dziełami Lenina.
To mieszanka przypominająca mi wybuch skrzynki granatów w gigantycznym szambie.
Nie da się od niego nigdzie uciec i na każdego coś spadnie.
Otwórzcie teraz, mimo upału, swoje głowy i pomyślcie przez chwilę na zimno...
Pislandzkie kmioty chwalą się swoim 500+; że to niby na dzieci, że to takie cudowne... To dlaczego pis podnosi ceny paliwa, a nie wódki?
Bo beneficjenci 500+ jeżdżą częściej tramwajami i ceny ropy mają w dupie. To samo jest z emerytami. To dla nich jest radio marysia i całodobowa indoktrynacja; to dla nich powstało TVP Info i jedynie oni kupują cały rok świeczki. Ceny wódki i świeczek pozostaną więc bez zmian do czasów  nadciągającego już końca dobrej zmiany.

Opowiem stary kawał...
Wywaliło szambo i przyjechał szef z młodym do jego naprawy.
Szef wskoczył do środka, wyłonił się po minucie i mówi:
- Młody! klucz numer piętnaście!
Zanurkował. Po kolejnej minucie wynurza się i mówi:
- Młody! Siedemnastka!
Zanurkował.
Coś zabulgotało i gówno spłynęło.
A w szambie stoi zadowolony szef i mówi:
- Widzisz młody... Jak się nie będziesz uczył, to zawsze tylko będziesz klucze podawał.  

To jest właśnie ten rodzaj dobrego samopoczucia, którym nas dziś karmią.

Może jutro będzie weselej. Dziś już nie.
Miłego wieczoru.
Darek
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz