czwartek, 11 maja 2017

Europejsaty uniokrata

Wyprane mózgi prawicy, od czasu do czasu, także tryskają elokwencją.
Wczoraj dostałem komentarz do mojego posta pt. "Francuska Robota", który zacytuję w całości:
 
"Europejsaty uniokrata, który pisze "nie cierpię żadnego przejawu faszyzmu gdziekolwiek" to żart tygodnia".

Napisał go jakiś imć Paweł Kowalczyk, którego ośmielam się nie znać. 
Jego profil prezentuje nam zdjęcia krów na wybiegu. 
Czy rzeczony Kowalczyk zaplątał się między nie - nie pisze; czy owe mećki były się przyczyniły do zrozumienia europejsatych uniokratów - wątpię, bo my...
... "Europejsaci Uniokraci" nie piszemy dla krów, nawet tych z wolnego chowu, tak rześko hasających od świtu po noc na kaczych łańcuchach wśród własnych placków. 
Mleko i pieczarki...
To wszystko co taka wyedukowana krowa może nam dostarczyć biegając bezmyślnie po polu. Purysta dopowiedziałby, że jest jeszcze przecież spory kawał mięcha, ale armatnie ścierwo interesuje mnie teraz najmniej. Prawicowi entuzjaści europejskich dopłat do szyszkowej stodoły, w zamian za zwycięstwo 1: 27, zasługują tylko na naręcza białych róż, które Kim Dzonk Kacz przeklął wczoraj z drabinki. 
Szczerze mówiąc... 
Opinia imć Kowalczyka o mnie wisi mi kalafiorem i może sobie pisać wszystko to, co jego łaciaty umysł jest w stanie spłodzić. Zainspirowało mnie coś innego...

Nie sądzę, aby ów Kowalczyk był w stanie sam wymyślić to tytułowe określenie przeciwników kaczyzmu. Jego profilowe zdjęcie, intelektualne możliwości i przynajmniej trzy byki w krótkiej ripoście nie dają mu na to szans.
Chłop się jednak stara i dlatego ja, teraz, w swoim europejsatym umyśle, wymyślę kilka określeń na prawicowych półgłówków...
- Miśkowszczycy
- Mohery Wyklęte (już niedługo...)
- Pęknięte Opony
- Kaczodupolizy (banalne)
- Obraz nędzy i rozpaczy (onr)
- Drabinoidalne studium miesiączki
- Ósmoklasiści 
- "PPP" - Partia Prawdziwych Pojebów
- "SUKO!" - Słodycz Ust Kiszonej Ogórki
- Fani Rozpiętego Rozporka 
- Drabina Dla Każdego
- Rydzyk w Maśle
- Prawo i Sprawiedliwość
- Kaczor - Orban: dwa bratanki 
- Nocne Zmazy Gromnicy
- Zapach Karocy
- To Dla Nich Żyjemy!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz