czwartek, 5 października 2017

Roman Sklepowicz i wszystko jasne

Uwaga! To wpis dla dorosłych!
Chyba jeszcze nikt i nigdy nie podniósł mi ciśnienia bardziej niż ta gnida - Sklepowicz. Publikowane na Facebooku jego wystąpienie w, jakże by inaczej, telewizji "wRealu24" to chamstwo najwyższych lotów. Sklepowicz jest bezmózgą świnią, intelektualnym gnomem i parodią człowieka. Jeżeli kogoś to bydle mogło kiedykolwiek mógł rozśmieszyć, to wyłącznie sukinsynów pokroju dziennikarza z tej telewizji.
Gdyby jeszcze ktoś nie czytał, bądź nie słyszał, co wydobyło się z ust tego fiuta - udostępniam je z obrzydzeniem we fragmentach.
"Ładne laski idą na dyskotekę, a brzydkie, których nikt nie chce bzykać, to idą na demonstracje ”
- powiedział Sklepowicz na łamach internetowej telewizji "wRealu24"
Mało tego - dodał - Sam stałem i przyglądałem się uczestniczkom kobiecej manifestacji, aby ocenić, którą z nich, bym "bzyknął".
- I mówię: ta? O Jezus, o Boże! - Tak stałem i myślałem i doszedłem do wniosku: kto to rucha? Doszedłem do wniosku, że nikt. I dlatego idą w tej manifestacji ”
- dodał były ekspert TVP Info.
No to zobaczmy zdjęcia tych kobiet, których by fiut Sklepowicza nie wyruchał.
Przepraszam je wszystkie za mój język i publikacje bez zgody.




Zobaczmy też autora powyższych słów...


Z obowiązku dodam, że jest to jego oficjalna fotka.

Dziewczyny! Szczególnie Poznanianki!
To ścierwo mieszka w Waszym mieście!
Wybaczcie, ale to koniec mojego wpisu. Moje nerwy, mój czas, są dla mnie o wiele bardziej cenne od znęcania się nad samym sobą. Resztę dopowiedzcie sobie sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz