poniedziałek, 17 listopada 2014

Jestem ten zły...

Ktoś napisał mi na Fb, że przecież każdy decyduje za siebie i ma prawo głosować jak mu się chce. Ależ oczywiście!
Daleko mi do nawracania.
Nie mam najmniejszego zamiaru zmieniać poglądów ludzi wychowanych w jakiejś tradycji, która stoi w sprzeczności z moimi poglądami.
Tylko niech ten "każdy" najpierw zastanowi się czy aby jego wybór służy reszcie! Bo w wyborach nie chodzi o ich manifestację. Używając wielkich słów... Ma być dobrze każdemu, a nie tylko Tobie! Socjotechnicy z każdego ugrupowania doskonale wiedzą jak omotać maluczkich, aby swoje partykularne interesy przekuć na kasę. I nigdy nie uwierzę, że np. taki PiS, gryzie ziemię w imię ideałów. Chcą zdobyć władzę, aby pieprzyć nas w d... 
Miliony przykładów o tym świadczą i nie mam najmniejszego zamiaru ich podawać.
Jakoś nie zauważyłem, aby ktoś zabronił katolikowi chodzić na mszę, a zegarmistrzowi naprawiać zegarków. Katolicy, za to, namiętnie wojują ze wszystkimi, których poglądy bywają inne. Nie Kochani... nie Wy macie monopol na mądrość! To Wy nie umiecie rozmawiać, nie chcąc, tym samym, aby rozmawiać z Wami. Ośmieszacie się poprzez typów w rodzaju ojca Oko i płaszcząc się przed purpuratami zarabiającymi ponoć 600 zł na miesiąc, ale rozwalonymi w najnowszych Audi. Głupota tego kraju polega na bezmyślności jego mieszkańców. A więc wleźcie na drzewo i głoście swoje poglądy do bólu, nie zabierając innym możliwości tego samego, bo to już nie te czasy! Skoro nikt Wam nie zabrania chodzić do kościołów, to wara Wam od tych, którzy tego nie chcą!
Jestem zły i nie chce mi się więcej pisać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz