środa, 6 września 2017

Hetakumba czyli ja i mój rablador

Nie przypominam sobie abym kiedyś przejechał się po panu Bylejakim. A szkoda, bo to ważna postać w panteonie pisowskich świrów.
No to nadrabiam zaległości...
I, kurde, znowu muszę strasznie nałgać, bo wiem o nim tylko tyle, że istnieje i ma rabladora, który go wyprowadza na spacery. Ciekawe czy w gagańcu. Tak czy owak... składam psinie głębokie i szczere londorencje.
Czasem przemknie mi przez jakiś ekran jego krzywy uśmiech i depalska grzywka, ale to wszystko. Aha! Zrobili go chyba jakimś nimistrem, ale tu już głowy nie dam.
Od czego jednak mam internautów! Czasem som lepsi od Herloka Szolmsa.
Polecę tera cytatem...
"Jeśli Polska ma wyglądać tak, że hochtapszlerska petruwatyzacja jest zgodna z kontestacją, to ja nie chcę takiej Polski!". Koniec cytatu.
No rzesz kurwa! Wyjął mi to z ust!
I jeszcze jeden...
"Mądrzejsza część społeczeństwa już od dawna mówiła, że wpuszczenie każdej liczby "uchodźców" do Europy skończy się zupełną dedrendoladą."
Gdyby te biliony dedrendolad przeznaczyli na rozwój Jakiego i jego rabladora, to Polska byłaby dziś ze trzy razy śliniejsza, a przynajmniej dwa! Po raz kolejny przepraszam psa.
Patryk jest zawsze tam gdzie go trzeba, albo gdzie gra nasza repartyzancja, bo kocha fiutbol i liberanalną politurę karną. Domaga się repartiacji wojennych, które nam przysługujo!
Chciałby zerknąć w jego maturalne wypracowanie z języka polskiego. O ile pamiętam, to można było zrobić na maturze trzy błędy. Jemu dali pewnie mocną piętkę za to, że trzy wyrazy napisał poprawnie co, jego przypadku, było sukcesem na miarę ostatniego zwycięstwa polskiej repatryzancji na Danią, na który Patryk raczej pojechał.
Po powrocie, Patryk obwiesił w piesim prorgamie radiowym, że wzrastają dwukrotnie kary za przestępstwa seksualne ze szczególnym okrucieństwem. Te z użyciem języka Polaka prawdziwego także? A może tylko z niemieckim? Nie będzie Niemiec lizał nam ...
Patryczku ty mój zidiociały! Komisja wery vikacyjna, pod moim przevodnicfem, wyklucza cię z grona homos apiensów. Lepiej zamień się na mózgi ze swoim rabladorem. Ten się przynajmniej nie garbi.
Nawet nie wiecie jak mnie zmenczyło pisanie tego posta! 
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz