wtorek, 26 grudnia 2017

Jestem zły!

Słowo! Nie miałem najmniejszej ochoty dziś pisać, ale się nie da!

Coś mnie wczoraj podkusiło i skomentowałem opublikowany w necie spicz Międlara. Jego wystąpienie gówno mnie obchodzi, ale fakt, że jest on promowany w grupie "Wspieram prof. Rzeplińskiego", przez faceta, który z całą pewnością uważa go za idiotę i faszystę, odrobinę się kłóci z moim pojmowaniem świata.
Spytałem więc po co go promować i czy ludzie, którzy to robią nie mają czegoś z mózgiem? Widywałem gorsze wpisy od mojego...
Pomijam rozsądną odpowiedź autora publikacji; reszta zobaczyła we mnie pisowca, któremu płacą za jątrzenie w grupie.
Olałbym te wpisy, bo ludzie są bardzo różni, a ze mnie żaden kaznodzieja i nie mam ambicji nikogo do siebie przekonywać.
I ok.
Może jestem jakiś specyficzny i nie rozumiem wielu rzeczy, ale mam spore podstawy mniemać, że każdy pies, w każdej wsiowej budzie, już wie, kim jest ten gówniarz Międlar, na co go stać i co ma do powiedzenia. Publikowanie jego wystąpień tylko po to, aby się co do tego upewnić, uważam więc za niepotrzebne. Delikatnie rzecz ujmując...
W moich postach wielokrotnie publikuję zdjęcia pisowskich oszołomów, ale zawsze przyświeca mi w tym określony cel. Tu takiego celu nie widzę.
Zostawmy to na chwilę.
Zerknąłem kwadrans temu na nowe publikacje  w grupie wspierających Pana Rzeplińskiego...
No i cóż tam mamy? Lecę po kolei...
- Fotka Pawłowiczówny
- Zdjęcia policjantów, chyba z miesięcznicy...
- Wzniesione ręce przeciwników pis z demonstracji
- Zdjęcie Kaczyńskiego
- Zdjęcie Przyłębskiej
- Zdjęcie Głodzia
- Radna pis skarży się na zbyt głośne karetki
- Wspieram wośp
- Ankieta. Na kogo byś dziś zagłosował? 

Nie mam siły przeglądać dalej, wybaczcie...
I tak jest w każdej z grup!
Od razu przypomina mi się scena z "Samych Swoich" i tekst syna Pawlaka:
"... bo jak ja się tak napatrzę na to kargulowe plemię, to nienawidzę ich, że strach!"

Jeżeli już faktycznie, dla własnego psychicznego komfortu, musicie co kilka minut upewniać się do swojej nienawiści względem pisowskiego plemienia, to do jasnej cholery, nie żeńcie się z nimi! Bo odnoszę wrażenie, że podświadomie wielu identyfikuje się z rozumowaniem Pawlaków.

I wierzcie mi...
Każdy ma dziś w domu telewizor i radio. Na każdej stacji przewałkowano te "niusy" setki razy zanim trafiły do netu.
Wszyscy o tym dawno już wiedzą i nie ma najmniejszej potrzeby rozgłaszać je po raz tysięczny jedenasty.

Nigdy, w historii świata, nikt nie miał lepszej okazji do głoszenia własnych poglądów na tak ogromnym forum.
To wielki przywilej, ale i wielka odpowiedzialność! Wypada więc kilkukrotnie przemyśleć czy rzeczywiście macie światu coś ciekawego do powiedzenia...
... zanim po raz kolejny rzucicie się na Facebooka, aby triumfalnie ogłosić, że jutro jest wtorek!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz