piątek, 3 lutego 2017

Może wreszcie ktoś powie to głośno...
Nie trzeba namiętnie przeczesywać internetu, aby znaleźć jakąś nawiedzoną gębę paplającą o Wałęsie i jakimś czymś, co określają mianem TW. Samo "TW" jest oczywiście wyrazem najwyższej pogardy. Podobnie jak "lewak".
Ostatnio prym zaczyna wodzić Kukiz. Jego poharatana życiem gęba co i rusz nawiedza mój profil w kolejnym akcie udostępniania jego gęby poprzez kolejną osobę, która się z nim nie zgadza i dlatego musi go zareklamować. Może wystarczyłoby o tym tylko napisać? Musi być zaraz link odsyłający i zdjęcie?
Sorry.
Robicie to z głupoty, lenistwa czy cierpicie na syndrom sztokholmski?
Żeby chociaż jakiś komentarz... ale nie!
"Udostępnij jeśli się nie zgadzasz z Pawełkiem." A jeżeli się z nim zgadzam to mam tego nie robić? Kto tu komu robi przysługę?
Szlag mnie trafia kiedy po raz setny widzę to samo z tym samym zdjęciem!
Opanujcie się!
Rzeczony Kukiz przypieprzył się ostatnio do Wałęsy i grzmoci o nim coraz to nowe opowieści epatując swoim przepitym ryjem.
Jak można było pozwolić człowiekowi, który wpłynął do polityki na zasadzie negacji wszystkiego i nie dając nic w zamian, a teraz mieć pretensje, że wybrało się głupka?
Teraz to już chyba tylko ze strachu przed sztokholmskim...
Wróćmy jednak do Wałęsy...
Nie jestem, i nigdy nie byłem, jego fanem, nie podobał mi się od samego początku. Jego styl wypowiedzi, jego wąsy...
Ale zrobił więcej dla naszego kraju niż cały pis z Kukizem razem wzięci. Ci, rzecz jasna, nie mogą tego przeboleć pieprząc dyrdymały o czymś co mogło... (ale tylko mogło!), się zdarzyć przed pół wiekiem. Jeżeli to kogoś jeszcze obchodzi - no to gratulacje!
Jazda! Rzucać kamieniami - Wy... Bez grzechu!  
O czym w ogóle ja piszę?!
Pis zrobił coś dobrego dla kraju? Chyba jedynie pokazał jak nie wolno robić.
Rozliczy ich za to historia, ja mam ich zwyczajnie w dupie.
Parafrazując pewną wypowiedź pewnego seksoholika...
Jeszcze nigdy, w naszym kraju, nikt, nie zrobił aż tyle złego co oni w tak krótkim czacie. Kolejne gratulacje. Idiotą trzeba umieć być!

Piszę swojego bloga trzy lata...
Największe moje "osiągnięcie" to 73394 wyświetlenia jednego posta.
Kukiz nie zrobił nic, a i tak liczba udostępnień jego pijackich wystąpień za każdym razem przebija wszystkie moje. Nie jestem zazdrosny. Jestem cholernie zawiedziony tym, kto się do tego przyczynia!

Tak na koniec...
Publikuję, tak na wszelki wypadek, serię swoich specjalnie zrobionych dziś selfi licząc na podobny odzew ze strony apologetów z prawicy i od Kukiza.
Pozdrawia, dwa lata starszy od Pawełka, Darek.
Chyba tylko trochę mniej przepity... Muszę nadrobić!







Głupszych min nie umiem robić, ale proszę o wybranie najgorszych!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz