niedziela, 26 lutego 2017

To dla Ciebie ten wpis Jarosławie, cysorzu ty mój!

Pewien księżulo w Czarnożyłach (to województwo łódzkie... niestety) stworzył, a potem poświęcił matkę boską oczyszczalni ścieków. Poświęcił także ścieki...
No, gratulacje!
Nieznających tematu uświadamiam, że matka boska rozplingła się po świecie w sposób wręcz  niebywały.
Dla przykładu mamy:

- MB Karmiącą
- MB z Lourdes
- MB Gromniczną
- MB Różańcową
- MB Zielną (Polska)
- MB Znakomitą (Kongo)
- MB Korzenną (Czechy)
- MB Częstochowską
- MB z Gwadelupy
- MB Fatimską
- MB Szkaplerzną... Dam się pokroić jak ktoś mi powie, że wie co to szkaplerz...
- MB Śnieżną
- MB Ostrobramską
- MB Piekarską
- MB Licheńską...

I gitara!
Jakby poszukać głębiej, okazałoby się, że co kraj to 10 kolejnych MB. I wcale nie chodzi mi o giga bajty.
Gdzie jaki ksiądz nie wie co zrobić, to stwarza kolejną MB, bo żaden z parafian nie ośmieli się zanegować jej wielkości.

Ciekawostką jest etymologia słowa "parafianin"...
Według słownika wyrazów obcych (Sic! Sic!) to:
- Człowiek bez ogłady, wykształcenia, zacofany, ograniczony...

Wiele można zarzucić klerowi, ale nie to, że są niewykształceni. Kościół zawsze o to dbał i był w intelektualnym czubie. To chyba jedyny walor kościoła, ale także największa ich wada. Nie będę tego rozwijał...

Mam za to plan poprawienia notowań pisu! Kaczka powinna mi dać za to jakiś medal, albo przynajmniej pozwolić wyczyścić swoje jaśniepańskie buty podobnie do mnie nierozgarniętym chamom, proponuję więc stworzyć:

- MB Od Wycinki Stuletnich Buków
- MB Trybunału Konstytucyjnego
- MB Kierowców z Bor
- MB Od Jarosława
- MB Macierewiczową
- MB Ziobrową
- MB Pawłowiczową
- MB Sasinową
- MB Od Pigułki: "Dzień Po" 
- MB Od Całej Reszty, Której Nie Wymieniłem

Aby zaś zamknąć jadaczki niewiernym...
- MB Ateistyczną
A ja zrobię sobie Dzień w Spa.
Amen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz