środa, 1 marca 2017

Klacz Trojańska

W TVP żałoba.
Film "Smoleńsk" nie dostał Oscara nawet w kategorii "Najdłuższa lista płac". Kurski nie wierzy w lichutkie wyniki oglądalności, bo TVP to przecież najpotężniejsza stacja. Radziwiłł ostrzega, że zgwałcona kobieta będzie musiała urodzić dziecko gwałciciela. Tusk nie może liczyć na poparcie cysorza. Międlara zatrzymała klika Żydów na lotnisku Stansted. Największego menela wśród panów w sukienkach powołano na kapelana Orlenu, by wreszcie miał kto chrzcić paliwo. Kościół nie odzyska dwustu hektarów ziemi pod Poznaniem. Boniek opowiedział dowcip o Kaliszu. SLD robi składkę na pastę i nowe buty dla cysorza. Są nowe, szokujące fakty w sprawie katastrofy smoleńskiej. Od dziś drożej płacimy za przejazd autostradami w Polsce. Zjednoczona Lewica ogłasza, że chce wprowadzić w miejsce religii gabinety dentystyczne. Niemcy zapłacą nam za drugą wojnę światową pięćset milionów ojro. Dwadzieścia pięć lat paki za podrabianie faktur. Facet pomachał do jaszczurki, a ta pomachała facetowi. Jak wlejesz rzepakowego oleju do pralki to twoje pranie będzie bielutkie jak nigdy. Matka skopała własne dziecko. Czystość zbliża! Zadbaj o czyste zęby swojego psa! Depresja nie bierze się z głowy lecz z jelit. Dowiedz się jak o nie zadbać! Twoje ciało gnije za życia! Najczęściej wybierany przez Polaków szampon wypala w głowie dziury.

Zwymiotowaliście już czy mam dalej cytować kolejne wpisy z mojego profilu?
Tym żyje wielka część internautów.
Wczoraj zamieściłem taki wpis:

"Hej! Wy, prawdziwi Polacy z prawicy! A gdzież to podziewaliście się w szkole podstawowej w czasach, kiedy uczono ortografii, składni... i innych tego typu pierdół? Nie wstyd wam dziś, w tak ohydny sposób, kaleczyć narodowy język? Zgrajo półanalfabetów z gębą pełną patriotyzmu i umiejętnościami ameby? Zacznijcie poprawę od siebie; od nauki języka polskiego! Zbiera mi się na wymioty kiedy czytam wasze wpisy."

I co się stało?
Okazało się, że niemała część czytających nie umie przebrnąć ze zrozumieniem przez cztery zdania. Wyszło na to, że jestem pisiorską gnidą, mam wypier...ać, ortografia nie świadczy o patriotyzmie, jestem obrońcą żołnierzy wyklętych i mam jechać do Syrii, bo tam są dobre warunki, a wszyscy piszą z błędami, bo są w wielkiej alternacji.

Człowiek uczy się całe życie.
Z wyjątkiem tych człowieków, którzy wszystkiego nauczyli się za młodu.
Najwyższy czas przerwać pisanie tego bloga.
Boję się, że żaden ze mnie Cezary Baryka.
I cóż z tego, że mamy przedwiośnie?

Z klaczy trojańskiej łatwiej wyleźć niż z konia.
Można spojrzeć na tę rzeźbę w ten sposób...


Albo w ten...


Zgadnijcie, który sposób ja wolę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz