niedziela, 27 grudnia 2015

Atak klonów II

Przeglądałem odrobinę mój profil na fb i jestem zniesmaczony jak rzadko.
Mniej więcej 6 osób dziennie usilnie pragnie wpisać mnie do grona swoich znajomych, a ja nikomu nie odmawiam. Ale wkrótce przestanę, bo niemała część owych "znajomych" jest przeżarta pislamem do szpiku kości.
Ponieważ zbliża się finał "Wielkiej Orkiestry..." wszyscy nagle napadają na Owsiaka, który jest zakałą kościelnych szumowin od zawsze. Nie mogąc ścierpieć popularności tego przedsięwzięcia, muszą go zniszczyć. Muszą niszczyć wszystko to, co nie podlega ich jurysdykcji. Krucjata niszczenia Owsiaka sprowadza się zwykle to zdjęć blokowiska, w którym mieszka.
Jakaż to hańba dla kraju, w który!m żyje człowiek ośmielający się mieć mieszkanie na osiedlu, którego pilnują ochroniarze! Może ma nawet ze trzy pokoje i balkon! Hańba! Po trzykroć hańba! Zabrał pielęgniarkom! Świnia i złodziej!

Kolejnym "ulubieńcem" tego "towarzystwa jedynie wzajemnej adoracji" jet Tomasz Lis, chyba dlatego, że przebiegnie maraton. Innej przyczyny nie potrafię sobie wyobrazić, ale moja wyobraźnia jest lichutka i mogię sie mylyć.
Pisałem to wielokrotnie, ale powtórzę jeszcze raz...
Prawica to twór przypominający mi, bez obrazy dla krów, stado rasy holsztyńsko-fryzyjskiej, wypieprzonej na pastwisko. Jakieś mózgi mają, ale jak je znaleźć i gdzie, o tym nawet biblia nie pisze. Im także nie zdaje się to przeszkadzać. Trawa, kupa, wodopój, obora - to wszystko czego można się dopatrzyć. Mleczko zostawcie sobie dla własnych pociech, ja mam skazę białkową.

Jest jeszcze, rzecz jasna, Donald Tusk, człowiek którego nie darzę specjalną sympatią.
Inaczej...
Ani mnie swędzi, ani parzy.
Odwrotnie do prawicowców, ale oni zawsze muszą spersonalizować swoich wrogów, bo inaczej wyobraźnia nie działa. Widząc go w hitlerowskim mundurze przybywa im na lotności. Mogą swobodniej rzucać mięsem, bo widzą! Widzą i już wiedzą! A widzą oczywiście wszystko;
-trój... i -czwór... wymiarowo, bez okularów z I-Maxa.
Może się mylę co do moich wiadomości o życiu rogatego bydła...
Być może mój ptasi móżdżek nie przyswaja takich informacji, ale proszę o jedno...

Każdy kto myśli, że jest pępkiem całego świata, bo znalazł zdjęcia mieszkania Owsiaka, niech je sobie wydrukuje w formacie A-0, wepchnie je głęboko w dupę, odpali Facebooka i wywali mnie z grona swoich znajomych!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz