piątek, 18 listopada 2016

Pielucha i wszystko jasne

Miałem dziś pisać o czymś innym, ale stopień mojego wk...nia jest tak duży, że zwyczajnie nie mogę się na niczym innym skoncentrować.
Autostrady są zbudowane w złe strony! Ten, kto to wymyślił najarał się kościelnego kadzidła i przyjął opłatek wysmażony z czystej marychy.
A niech mu tam... jako zwolennik wszelakich używek rujnujących zdrowie, acz poprawiających samopoczucie, jestem za, ale nie w pracy!
Ja jestem po pracy, więc mogę teraz popuścić wodze wyobraźni próbując zgadnąć co, w najbliższej przyszłości może pislamistom zacząć jeszcze przeszkadzać...
Proponuję im rzucić anatemę na Anglię, Australię, Cypr, Maltę, Nową Zelandię, Samoa, Indie, Pakistan, Sri Lankę, Papuę Nową Gwineę i, w mordę, Bangladesz "tesz"... za lewostronny ruch w tych krajach. Powinno zabronić podcierania się lewą ręką w niedziele i święta. Żegnanie się lewiczką powinno karane być wrzuceniem do Wisły w worku z trzema kotami i szczurem. A wyprzedzanie na drogach? Toż to zwyczajne świętokradztwo! Po lewackim pasie!?
Prawicowcy powinni poddać się zabiegowi odrąbania lewej ręki bez narkozy i amputacji lewego jaja. Na autostradach, i innych drogach na terenie Najświętszej, wszystkie zakręty wręcz muszą kierować zidiociałych kierowców jedynie w prawo, co stworzy zacieśniającą się, i genialną w swojej prostocie sieć dróg dookoła kraju, z ostateczną płatnością pod bazyliką Najświętszego Serca Jezusowego w stolicy, które, ironią losu, bije po lewej stronie.
Bóg był chyba lewakiem.
Jak już pisałem lewak to taki sztylet, ale kogo to obchodzi!
Osłanka Pawłowiczówna powinna dostać urząd naczelnego cenzora Najświętszej. Porównywalny stan debilizmu funkcjonuje jedynie w mateusiakowych pieluchach. Tę babę widziałbym na stołku dyrektora wydziału paszportowego.
Wybaczcie, ale zaczyna brakować mi wyobraźni, co byłoby można w tym kraju jeszcze spieprzyć i do czego się doczepić, ale spoko...
Równoległe byty w połączeniu z bardzo odmiennym stanem świadomości pislandzkich trolli już niedługo dostarczą nam kolejnych objawień.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz