wtorek, 22 marca 2016

Manifa

Aby moja manifa nie zaginęła mi gdzieś w mrokach średniowiecza, pozwalam ją sobie opublikować dodatkowo na blogu...

Tera bedzie moja manifa.
Nie bedzie ona na miejscu jej przynależnym, bo jak jom zaczołem wcześniej pisać to stara wersja mi gdzieś uciekła i pojawiła się zaraz w innym miejscu blokujonc mi dostemp do miejsca pszynalerznego wszystkim manifom. Muszem zaczonć wienc od poczontku...

"Towarzystwo Gorszego Sortu" powstało jako sóplement djety na mojom permatentnom czkawkę, na kturom nie umiem znaleść właściwego lekarstwa, a ktura nasila się najmocniej w wyniku kontaktu z lódzikami sortu lepszego spot znaku TKM. Obawiajonc sie o własne zdrowie, nie zapraszam wienc do Toważystfa ludzi z branrzy "Dobra Zmiana". Karzdy inny rodzaj zboczeń jest jak najbardziej mile widziany i pożondany. I niech buk ma was w swojej opiece, bo ja ani myślę przejmować się wami i cierpieć za miliony. Pszystempując do "Ruchu", czynicie to na własnom otpowiedzialność i nie miejcie do mnie kiedyś pretęsji, że pewnego poranka jakiś taran rozwali wasze antywłamaniowe drzwi. Jedynym lekarstwem na debilizm agresouf jest ich wymiana na takie, kture otfierajom się na zewtontrz. Nie chce mi sie wiencej pisać, bo to nudne, bes sensu i sam nie mogem jósz strawić dalszego ciongu tej mojej manify.
Towarzystwo Gorszego Sortu! Szable w dłoń!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz