piątek, 4 kwietnia 2014

To oryginał!
- Witam wszystkich  
Po zamieszkaniu w internacie moja dieta uległa diametralnej zmianie. Obiady to zazwyczaj ziemniaki z surówką, śniadania i kolacje w postaci kanapek z serem... Dlatego wychodzę do Was z prośbą o propozycje posiłków, które mogłabym przygotować w niedzielę, a byłyby zdatne do spożycia chociaż do czwartku. Niestety, nie mam możliwości użycia lodówki.
Mam nadzieję, że mi pomożecie.

- Jako doskonały kucharz odpowiadam...
Kup se arbuza i zakop w ogródku.

“Pacyfizm jest równie głupi jak wegetarianizm, ale znacznie od niego szkodliwszy" - Robert Winnicki na ogólnopolskiej pielgrzymce narodowców na Jasnej Górze w Częstochowie.

- Zrobię ci ekologiczny granat, wsadzę w dupę i odpalę go z kopa.

Uwaga! Poszukujemy zweganizowanego perkusisty lub perkusistki. Jeśli pasuje ci nasza muzyka i czujesz się na siłach, żeby zagrać równo z komputerem, skontaktuj się z nami!

- Perkusja z liści bananowca, pałeczki z marchewki. W przypadku perkusistki ziszczające się wreszcie marzenie o marchewce, która umie zarabiać. 


szybkie pytanko:
weszłam w posiadanie napoju orkiszowego "hurtownia bios". taki w takim srebrnym opakowaniu. Jest on biały, ale wygląda jakby było w nim kakao. Czyli jest biało brązowy. Moje pytanie - czy jest to normalne, czy może jest zepsuty?


- Jeśli taki w takim opakowaniu to otwieraj! Jak poczujesz zapach kakałka to się nie zepsuł.


- Zapewne najbardziej kojarzysz Leonarda Da Vinci z jego obrazem "Mona Lisa"? 

A czy wiesz, że słynny malarz i wynalazca regularnie odwiedzał targowisko we Florencji i wypuszczał zwierzęta stłoczone w ciasnych klatkach i uprzedzając wrzaski oburzonego handlarza, płacił mu za każde uwolnione stworzenie? 

Leonardo był także jednym z niewielu wegetarian żyjących na przełomie XIV i XV wieku!

I pomyśleć, że tego typu postawa jest dla większości nie do przyjęcia nawet w obecnych czasach....

„Już w najmłodszych latach wyparłem się jedzenia mięsa. Kiedyś przyjdzie taki czas, że ludzie tacy jak ja będą patrzyli na mordowanie zwierząt w taki sam sposób, jak na mordowanie ludzi”




Aaa!!! To o tego daVinciego chodzi z przełomu czternastego i piętnastego wieku!!! Bo ten od Mony Lisy, to żył sto lat później. Tamten to był gościówa, szkoda, że historia o nim zapomniała, ale od czego mamy Was, pędzonych brokułami i czekoladą amatorów - historyków. 


Oczywiście wegetarianizm powinno się traktować jako etap na drodze do weganimu 


- Oczywiście! Później to już tylko Vega w konstelacji Oriona.


Wśród wielu osób wciąż pokutuje pogląd iż istnienie "lepszych i gorszych olejów" należy interpretować, że w takim razie powinniśmy spożywać te lepsze. Tu jest ciekawy artykuł, który na przykładzie oliwy z oliwek trafnie opisuje sytuację, że analogicznie istnieją gorsze i lepsze papierosy, więc wychodzi na to żeby być zdrowym powinniśmy palić te lepsze. http://www.pritikin.com/your-health/healthy-living/eating-right/1103-whats-wrong-with-olive-oil.html


Widziałeś kiedyś oliwę z jabłek? Oliwa to zastrzeżona nazwa dla oleju z oliwek. Ale to tylko tak do wiadomości tych osobników z samym dobrym cholesterolem. Pewnie po oliwie z oliwek. 


mam pytanko ok kilku dni gdy była ladna pogoda wzielo mnie na alergie nigdy nie cierpialam na taka dolegliwosc moje pytanie brzmi czy to moze dlatego,ze od jakiegos czasu nie jem produktow odzwierzecych?moze jest cos co powinnam jeszcze zazywac bo jedynie co to wzbogacam się w wit b12 ...


- Piąchopiryna z rana, lekcja polskiego w południe i walnięcie czołem w parapet zamiast paciorka.


Zenon Ryszarad Kakowski
posłaniec światła, zwiastun świtu, przewodnik ku jasności, psychoterapeuta, energoterapeuta, ekolog, eko – nomista, obrońca praw człowieka, wegetarianin, obrońca praw zwierząt, dziennikarz niezależny od polityków, od kapitalistów i od księży, z przekonań samorządowiec zaprasza do przeczytania tekstu kuriera z mrągowa.


Ty Kutasie...


Ale się ubawiłem!
Będę drążył ten temat, bo aż szkoda nie zbierać z tak żyznego poletka wegetariańskich plonów.


Mam jeszcze jedną perełkę!


Witam, w związku z tym, że człowiek na diecie wegańskiej powinien suplementować witaminę B12 oraz D, czy psu na takiej diecie również powinniśmy suplementować te witaminy?


Kup wasabi i wysmaruj mu jaja, a będzie bardziej szczęśliwy niż na twojej diecie z suplementami.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz